måndag 18 augusti 2014

I mitt hem

Syrran har lånat ut sin kamera nu när det snart börjar närma sig så vi sen har lite bildbevis på hela förloppet. Jag har också packat ner filmkameran med förhoppning om att vi hinner och kommer ihåg att ta fram den så att främst jag har nånting att se på sen när allt är över och man börjar glömma hur jobbigt det är att föda barn.

Men tillbaka till kameran, den är nu här hemma så jag passade på att fota mina favoritsaker. Ja visst är det min gubbe, vår dotter och våra katter men nu menar jag materiella saker. 

Alla mina stjärnor, den här är från Blossom.
Min ljuslykta från ZBH
 Trähjärta från Sunds och alla mina Willow Tree figurer.
 Lådan som jag hittade i min morfars lada
 Diverse klockor, stegar, planscher och vävstolsgrejjen.
 Ljuskoppar och buddha från ZBH
 Elefantstaty från Minimani, har en isbjörn också men den får vänta på vintern
 Murgrönan som överlevde
 Tavlan som JAG har sytt åt Thea, håller också på med en åt nykomlingen.
 Babyns grejjer
 Sovrumstavlorna och buddhan från Indiska

Det var det inredningsinlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar