måndag 27 oktober 2014

Helgens eskapader

Helgen har varit och vi har sysslat med en hel del. 
I fredags så var vi till mamma och pappas, alltid lika skönt att "komma hem", få en kaffeskvätt och samtidigt är det nån som underhåller Thea. 

På lördag så hade jag diverse städprojekt, jag är en sån som plötsligt kommer på en ide och då ska det hända något direkt. Så jag städade ur vår klädgarderob och rensade rejält. En hop som ska kastas, en hop som ska till insamling och en hop med kläder som kanske passar nångång( Yeah suuure!)

Johan skulle iväg på gala då bollklubben var nominerad till Årets förening så vi packade ihop oss igen för att åka till Larsmo där min mormor bor.
På kvällen tänkte syrran och jag ha filmkväll och tanken var ju god. Thea somnade först mitt i filmen och sen orkade vi inte se resten, den var också helt värdelös så det gjorde nu inget direkt.

Igår var vi på hockeypremiär med Walter. Han sov genom två perioder och Thea rev ner reklamdekaler så länge. Vi gav upp och handlade mat istället. Kvällen avslutades med ett besök av Brännkärrs.
Det var den helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar